Elen síla lúmenn’ omentielvo

czwartek, 17 września 2015


Dlaczego jednak powstał ten blog?

Otóż potrzebuje odrobiny miejsca dla siebie. Przestrzeni, w której mogłabym poukładać swoje myśli, a rzeczonych bywa nie mało. Co dzieje się bowiem z człowiekiem, który w szalonym swym umyśle robienia i uczenia się tysięcy rzeczy naraz nagle zostaje zamknięty na cztery spusty w domu? 


Przedstawić się jest zawsze najtrudniej. Zwłaszcza osobie takiej jak ja, która z pewnością jest lepszym słuchaczem niż mówcą. Blog zaczynam dla siebie, nie wiem czy ktoś będzie towarzyszył mi w tej  podróży, ale na wszelki wypadek warto chyba przedstawić się w kilku słowach. 

 

Jestem osobą, która uwielbia uczyć się i próbować nowych rzeczy. Jestem dosyć nieporadna socjalnie i w sytuacjach życia codziennego raczej nie bryluję. Ale potrafię grać na harfie albo utkać wikiński pas a przecież to już coś. Wielce przydatne umiejętności w dzisiejszych czasach ( z których jestem jednak jak widać dumna :)


Od około 5 miesięcy przebywam w domu. Zostałam zmuszona do zamknięcia mojej pracowni złotniczej oraz do długotrwałego urlopu związanego z moja pracą w muzeum. Na bok musiała zejść również większość moich pasji a ja sama musiałam skupić się na swoim zdrowiu. Pisanie ma pomóc mi ukoić rozszalałego ducha, któremu odebrano większość rzeczy którymi zajmował się jak do tej pory. Blog ten będzie więc wypełniony moimi wspomnieniami, obecnymi przemyśleniami oraz ogromną ilością wpisów związanych z literaturą, grami komputerowymi, serialami etc.

0 komentarze :

Prześlij komentarz

AddThis

Facebook Twitter Pinterest Tumblr Google+ Blogger Addthis