Madwoman with a box

sobota, 12 września 2015






Na początek, jako wprawkę, wyjaśnię może skąd szalony tytuł mojego bloga. 
Jako geek uzależniony całkowicie od świata wyobraźni muszę przyznać, że Doctor Who to jeden z moich ulubionych seriali. Kto zna tę serię na pewno wie, że Doctor często określany był mianem - Madman with a box.
Ja tymczasem również jestem szczęśliwą posiadaczką TARDIS. 
 
Co dzieje się bowiem gdy dwóch geeków wybiera na swój ślub świadków równie zakręconych jak oni sami? Owocuje to prezentem ślubnym w postaci pełnowymiarowej TARDIS. Kilka lat temu sama dosłownie stałam się więc Madwoman with a box. 
Nasza TARDIS wydaje dźwięk lądowania oraz świeci lampą, w środku zaś opisana jest w Circular Gallifreyan. Był pewien moment w naszym życiu (moim i mojej świadkowej) gdzie wymieniałyśmy maile pisane tylko w tym języku. 




0 komentarze :

Prześlij komentarz

AddThis

Facebook Twitter Pinterest Tumblr Google+ Blogger Addthis